Thursday 21 November 2013

LABUAN GLAM RAYA

Assalamualaikum semua! Alhamdulillah kita masih di beri peluang untuk bernafas lagi.. syukur...tq Allah... let's start our day with positive mind thinking ;)
 Actually pada jumaat lepas, GLAM Labuan telah mengadakan kelas & jamuan Hari Raya....penghujung Syawal gitew....hehe bagi yang tak tahu lagi, GLAM Labuan mengadakan kelas secara percuma buat rakan kongsi sebanyak 2 kali sebulan. Tujuan kelas ni adalah untuk berkongsi ilmu dan tips tentang bisnes. Dengan adanya ilmu yang kita dapat,maka jadi mudah untuk kita buat bisnes ni kan..? all will be guided along the way!
kelas di sampaikan oleh DSM izzayusani @ my sister sendiri.Topik malam ni ialah buka pasaran. Topik yang sangat2 penting untuk kitorang. Walaupun we all jauh dari Glam TTDI(KL) tapi kitorang tetap dapat ilmu  yang sama dari mentor2 hebat. Best tak perlu nak fikir banyak sangat how to run this business. Yeayyy!!! Feel so glad to be in strong team!!
Class started at 8.00pm and ended at 9.30pm. After class sesi menjamu selera pulak... We all buat potluck, so masing2 bawak food dari rumah. Many thanks to Sha, Atul, Yaya,Wena and Mel for the foods.Semua rajin2 nak masak! Terbaekkk! makanan semuanya sedap2! thanks for ur support ladiesss!! Muahhh! sayang korang ;)

after makan2... kak Izza nak umumkan pemenang bagi best dress raya! Woww dupdapdupdap semuanya..hahaha and the winner issss Raudhatul Hasanah! Congratsss dear!! dapat hadiah kain batik dari Bruneiii youuuuu...

Malam tu kak izza buat special announcement iaitu 100g receiver bulan ni akan dapat ipad mini free from Glam Labuan!maigadddd!! nak sangat! free tuuuu! selain tu 100g receiver juga will get hi tea at Majestic Hotel & free tickets to KL from CDM Maisarah Ibrahim, not only that.. akan dapat gift dari CDM Hanis Haizi and DDM Rynn Eshak jugak!best giloss kali nieee. inshaallah.. chaiyokkk!
Bak kata DDM Rynn,kehendak dan azam boleh atasi segalanya.Nak sesuatu yang luar biasa, kena buat yang bukan biasa kita buat.
So sedar tak sedar jamuan selesai pada jam 12 malam.Malam tu masing2 balik dengan semangat baru dan berkobar2. Masing2 ada impian,target dan cita2. Thats why kami pilih untuk buat bisnes ni.For people out there jangan takut untuk mencuba sesuatu yang baru,siapa tahu dengan langkah pertama yang kita ambil dapat ,mengubah masa depan kita untuk jadi lebih berjaya.

1 comment:

  1. I'm so happy looking u all with smiling face celeberating Hari Raya. I do hope u all always happy as0 well as be in a good health all the times.May Allah Swt Blessing You All.Amin.

    ReplyDelete